مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:022022-05-28اقتصادي

اراضی ملی به 29 پرونده در استان سمنان واگذار شد


مدیر امور اراضی استان سمنان از واگذاری اراضی ملی به 29 پرونده در استان خبر داد و گفت: هدف از این طرح طرح های توسعه ای شامل مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری بخش کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا خراسانیان بعد از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون طرح های کشاورزی استان سمنان به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه اراضی ملی به 29 پرونده در استان واگذار شد، ابراز داشت: تمامی این موارد برای بررسی به دبیرخانه کمیسیون طرح های کشاورزی ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این کمیسیون تصمیم گیری برای متقاضیان زمین به منظور سرمایه گزاری است، افزود: در واقع با این اقدام به دنبال طرح های توسعه ای شامل مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری بخش کشاورزی هستیم.

مدیر امور اراضی استان سمنان با بیان اینکه صاحبان این پرونده ها را افرادی تشکیل می دهند که قصد اجرای طرح های اقتصادی را دارند، ابراز داشت: به همین منظور طی این جلسه از سوی اعضا با واگذاری اراضی ملی موافقت شده است.

خراسانیان با بیان اینکه ده ها هزار مترمربع از اراضی سمنان به این متقاضیان واگذار می شود، در ادامه تصریح کرد: این واگذاری ها در واقع برای سطح 117 هزار و 831 مترمربع اراضی ملی استان سمنان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی به 29 پرونده در استان سمنان واگذار شد

اراضی ملی به 29 پرونده در استان سمنان واگذار شد