مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-28سياسي

اجرای رزمایش «نذیر 1401» در قرارگاه فضای مجازی همدان


جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان از اجرای رزمایش «نذیر 1401» در قرارگاه فضای مجازی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی احمد نادری ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه دنیای امروز و مدیریت در جامعه بدون حضور رسانه بی معناست اظهار کرد: امروز رسانه ها با کمترین توقع بیشترین خدمت را به جامعه ارائه می دهند که قدردان آنها هستیم.

وی با تاکید به اینکه رسانه بخش اقتصادی نیست و یک مجموعه فرهنگی است عنوان کرد: افرادی که در حوزه رسانه فعالیت دارند بسیار دقیق و ریزبین هستند و پشتکار دارند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان مسئولیت رسانه ها را در شرایط امروز خطیر دانست و گفت: رسانه های ما ایدئولوژی، رفتار و خط مشی صحیح دارند و همواره بر مبنای عقلانیت رفتار می کنند.

وی همکاری رسانه ها را با نیروی انتظامی در راستای خدمت به مردم مهم برشمرد و افزود: امروز بازوان کمکی پلیس خبرگزاری ها و رسانه ها هستند و پلیس بدون رسانه معنا ندارد.

 نادری با تاکید به اینکه اگر هر سازمان ، نهاد و یا دولتی چشم خود را به روی رسانه ها ببندد موفق نخواهد شد گفت: بخش اعظمی از عملکرد مثبت پلیس به تعامل با رسانه ها برمی گردد و حتی انتقاد رسانه ها به پلیس در راستای رفع نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش «نذیر 1401» در قرارگاه فضای مجازی همدان

اجرای رزمایش «نذیر 1401» در قرارگاه فضای مجازی همدان