مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-28اقتصادي

قیمت بلیط کنسرت ها به 500 هزار تومان رسید


افزایش نجومی قیمت بلیط کنسرت ها همچنان این پرسش را به ذهن متبادر می کند که عموم مردم چه زمان می توانند حضور در اجرای کنسرت ها را تجربه کنند؟ - این روزها که مدام شاهد بالا رفتن قیمت ها هستیم، بالا رفتن قیمت بلیط کنسرت ها نیز امر دور از ذهنی یه نظر نمی رسد؛ چراکه افزایش قیمت ها می تواند افزایش اجاره سالن، دستمزد هنرمندان و .

را به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا هفته گذشته هنوز سقف قیمت بلیط کنسرت ها زیر 500 هزار تومان بود ولی از آنجا که با افزایش لحظه ای قیمت ها رو به رو هستیم، تعجبی هم ندارد که پس از یک هفته قیمت بلیط کنسرت ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد! اما خب افزایش نجومی قیمت بلیط کنسرت ها همچنان این پرسش را به ذهن متبادر می کند که عموم مردم چه زمان می توانند حضور در اجرای کنسرت ها را تجربه کنند؟ با این حال در روزهای پیشرو کنسرت های متعددی در حوزه های مختلف موسیقی برگزار می شوند که با اطلاع از جزییات آنها می توانید به تماشای اجرای مورد علاقه خود بنشینید.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی گروه ماکان هفتم خرداد در دو سانس 18:30 و 22، میثم ابراهیمی یکشنبه هشتم خرداد در دو سانس 18:30 و 21:30، مجید رضوی دوشنبه نهم خرداد در دو سانس 18:30 و 22، کسری زاهدی سه شنبه 10 خرداد در دو سانس 18:30 و 22، گرشا رضایی چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 خرداد در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیط کنسرت ها به 500 هزار تومان رسید

قیمت بلیط کنسرت ها به 500 هزار تومان رسید