مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-28سياسي

تهدید را کوچک نمی گیریم/پهپادها هر روز جایگاه بالاتر پیدا می کنند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت پهپادها در رزم های نوین، گفت: جایگاه پهپاد جایگاهی استثنایی و به شدت در حال رشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ارتش، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از پایگاه پهپادی راهبردی 313 در جمع فرماندهان ارتش و فعالان عرصه طراحی و تولید پهپادهای ارتش، گفت: امروز برای من یک روز فوق العاده ارزشمند و استثنایی است که چنین قدرت قابل توجهی در حوزه پهپادی را در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در یکی از پایگاه های زیرزمینی و امن عملیاتی پهپاد، آن هم در سطح راهبردی مشاهده کردم.

وی افزود: در نبردهای امروز در عملیات های گوناگون دفاعی، تهاجمی، زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی و در ابعاد دفاعی، تهاجمی، انهدامی، شناسایی، مراقبتی، جنگ الکترونیک، حمل محموله و ده ها مأموریت دیگر، پهپادها روز به روز جایگاه بالاتری در میان تجهیزات و روش های نبرد پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: آنچه در نبردهای سال های اخیر در قفقاز، اوکراین و جاهای دیگر می بینیم و قبل تر از آن در مقابله با تروریست ها در سوریه و عراق تجربه شد و سایر نبردهای دهه اخیر، بیانگر این است که جایگاه پهپاد جایگاهی استثنایی و به شدت در حال رشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید را کوچک نمی گیریم/پهپادها هر روز جایگاه بالاتر پیدا می کنند

تهدید را کوچک نمی گیریم/پهپادها هر روز جایگاه بالاتر پیدا می کنند