مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-28بين الملل

تعداد دو جنگنده «سوخو-25» اوکراینی ساقط شدند


سخنگوی وزارت دفاع روسیه از سرنگونی دو فروند جنگنده اوکراینی بر فراز مناطق «خارکیف» و «خرسون» و همچنین آزادی کامل شهر «لیمان» خبر داد.

- سخنگوی وزارت دفاع روسیه از سرنگونی دو فروند جنگنده اوکراینی بر فراز مناطق خارکیف و خرسون و همچنین آزادی کامل شهر لیمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه در کنفرانس خبری امروز خود از آزادی کامل شهر لیمان توسط نیروهای روسیه از دست ملی گرایان اوکراینی خبر داد.

کوناشنکوف در این باره گفت: در نتیجه عملیات مشترک نیروهای جمهوری خلق دونتسک و نیروهای ارتش روسیه، شهر کرسنی لیمان به طور کامل از کنترل ملی گرایان اوکراینی خارج شد.

وی همچنین ادامه داد که جنگنده های روسیه تعداد دو فروند جنگنده سوخو-25 اوکراینی را بر فراز مناطق خارکیف و خرسون سرنگون کردند.

همچنین هوانوردی عملیاتی-تاکتیکی نیروی زمینی روسیه تعداد 6 مقر فرماندهی، یک مرکز ارتباطی، 4 انبار مهمات و دو سامانه موشکی گراد و بیش از 260 ملی گرای اوکراینی را از بین بردند.

کوناشنکگوف در پایان افزود: در مجموع و از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین تعداد 182 فروند هواپیما، 128 بالگرد، یک هزار و 45 فروند پهپاد، 324 سامانه ضدهوایی، 3 هزار و 297 دستگاه تانک و دیگر خودروهای زرهی، 444 سامانه پرتاب چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دو جنگنده «سوخو-25» اوکراینی ساقط شدند

تعداد دو جنگنده «سوخو-25» اوکراینی ساقط شدند