مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-28سياسي

محدودیت های گازرسانی به مناطق کم جمعیت برداشته شده است


عملیات گازرسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغال زایی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که به میزبانی شرکت گاز استان فارس برگزار شد، بر اهتمام ویژه برای اجرایی سازی فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال تأکید کرد.

وی به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: با حمایت های رییس جمهوری و دستور مساعد وزیر نفت، برخی محدودیت هایی که پیرامون سرانه خانوار وجود داشت برداشته شده است که این موضوع زمینه ساز گشایش های خوبی در عرصه تسریع گازرسانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود بهره مندی 99 درصدی شهرها و 92 درصدی روستاهای استان فارس از گاز طبیعی را گامی بلند برای محرومیت زدایی، گسترش عدالت محور زیرساخت ها و خدمت رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: وضع گازرسانی در فارس با تلاش هایی که در این زمینه انجام شده، نسبت به بسیاری از استان ها مطلوب تر است.

چگنی ادامه داد: عملیات گازرسانی به صنایع همسو با اجرایی سازی شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در دستور کار ویژه قرار گرفته و از مجموع هفت هزار و 555 مرکز صنعتی در سطح استان، پنج هزار و 801 صنعت به شبکه گاز کشور متصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های گازرسانی به مناطق کم جمعیت برداشته شده است

محدودیت های گازرسانی به مناطق کم جمعیت برداشته شده است