مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-28اقتصادي

افزایش 36 درصدی ضریب نفوذ بیمه ای در بین روستاییان هرمزگان


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: ضریب نفوذ پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال 1401 نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نرگس غلامپور ظهر شنبه در جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایری استان هرمزگان با بیان اینکه مسائل اقتصادی، فرهنگی و رفاه اجتماعی روستاییان به ترتیب در اولویت برنامه های ستادی می باشد اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده و با همراهی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال گذشته بیش از 27 هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند و در سال جدید بیش از 10 هزار نفر زیر پوشش می روند.

وی افزود: شناسایی، معرفی و حمایت از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در کلیه روستاهای استان و توسط دهیاری ها برای پوشش متقاضیان از روستاهای سراسر استان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بیمه های اجتماعی عنوان خلاصه شده بینه های بازنشستگی، از کارافتادگی وعمر می باشد خاطر نشان کرد: کلیه افراد ساکن روستاهای استان که بالای 18 سال و کمتر از 50 سال سن دارند می توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان یادآور شد: اکثر شغل های مرسوم روستایی بدون کارفرما هستند و به صورت خویش فرمایی اداره می شوند که در کنار مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی ضریب نفوذ بیمه ای در بین روستاییان هرمزگان

افزایش 36 درصدی ضریب نفوذ بیمه ای در بین روستاییان هرمزگان