مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-28حوادث

محموله های قاچاق و کالای احتکارشده در استان بوشهر کشف شد


در چند عملیات مختلف، محموله های قاچاق و کالای احتکارشده در استان بوشهر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دیلم با محوریت پلیس آگاهی در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق و در پی کسب خبر مبنی بر تردد خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای خاکی، با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات منظم و منسجم تعداد شش دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای ذکر شده، انواع کالای قاچاق، شامل انواع نوشت افزار، سیلندر گاز کولر، پتو و لوازم برقی و آشپزخانه قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را به ارزش 16 میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در این راستا تعداد شش نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی ذی صلاح قرار گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و تردد خودروهای حامل بار قاچاق در راستای مبارزه با این معضل شوم موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش تا با همکاری سایر مبادی بتوانند این پدیده شوم را به صورت ریشه ای در شهرستان به حداقل برسانند و با عاملین قاچاق کالا برخورد قاطع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله های قاچاق و کالای احتکارشده در استان بوشهر کشف شد

محموله های قاچاق و کالای احتکارشده در استان بوشهر کشف شد