مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-28سياسي

فعالیت 70 هزار نیروی روحانی و غیر روحانی بسیجی در شبکه های مختلف


جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم توجه به سند اعتلای 10 ساله بسیج، گفت: 70 هزار نیروی روحانی و غیر روحانی بسیجی در شبکه ها فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدی شاهرودی ظهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به جایگاه علما در جامعه، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت علما از سوی همه اقشار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به مأموریت های سازمان بسیج اشاره و با بیان اینکه محرومیت زدایی و سازندگی از جمله این مأموریت های است، گفت: سند اعتلای 10 ساله سازمان بسیج باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمام برنامه های این سازمان بر اساس این سند تهیه، تدوین و اجرا می شود، تصریح کرد: گفتمان سازی، تبیین سند، تمدن سازی نوین اسلامی، نقش هدایتی، تقویت معنویت، صیانت از بسیج و جلوگیری از نفوذ فرهنگی در قالب این سند باید اجرا شود.

وی بر لزوم تقویت و ترویج بصیرت معنوی و سیاسی در جامعه، ادامه داد: ساختار شبکه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مشخص بوده و بر این اساس در همه حوزه های مقاومت رابط های معنوی و سیاسی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 70 هزار نیروی روحانی و غیر روحانی بسیجی در شبکه های مختلف

فعالیت 70 هزار نیروی روحانی و غیر روحانی بسیجی در شبکه های مختلف