مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-28اقتصادي

نیازی: توان تسهیلات دهی صندوق های حمایتی افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی نیازی؛ معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صمت گفت: افزایش سرمایه در فاز نخست این برنامه برای سه صندوق، - معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صمت اعلام کرد: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، وزارت صمت برای نخستین بار باهدف رشد اقتصادی کشور، سرمایه صندوق های حمایتی و ضمانتی تحت پوشش را از محل منابع کمک های فنی اعتباری بودجه ای، افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی نیازی؛ معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صمت گفت: افزایش سرمایه در فاز نخست این برنامه برای سه صندوق، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و صندوق توسعه صنایع دریایی انجام است.

وی توضیح داد: تغییر کارکرد منابع کمک های فنی و اعتباری بودجه ای از قالب هزینه به افزایش سرمایه، علاوه بر پایدارسازی منابع بودجه ای، کمک شایانی در بهبود توان تسهیلاتی و حمایتی صندوق های تحت پوشش خواهد داشت.

معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزیر صمت تصریح کرد: مطابق بند الف تبصره 18 قانون بودجه، منابعی به منظور ایجاد و توسعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی به دستگاه های اجرایی اختصاص می یابد و دستگاه ها مجاز هستند تا 10 درصد از منابع موصوف را در قالب کمک های فنی و اعتباری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی: توان تسهیلات دهی صندوق های حمایتی افزایش یافت

نیازی: توان تسهیلات دهی صندوق های حمایتی افزایش یافت