مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-28ورزشي

رییس شورای شهر یزد: شهرداری نظارت برساخت وسازها را افزایش دهد


رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت حادثه متروپل آبادان گفت: انتظار داریم با توجه به وجود سازمان نظام مهندسی و مهندسان دلسوز و متخصص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عزیزالله سیفی پیش از ظهر امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: ارتباطی که این سرود توانست با مردم پیدا کند بسیار ارزشمند بود و توانست تاکنون افراد زیادی را به خود جذب کند.

وی افزود: دشمن زمانی که می بیند دهه نودی های ما هم به دنبال ظهور حضرت مهدی(عج) و مهدویت هستند قطعا نمی تواند آرام بنشیند و تمام تلاش خود را برای تخریب این اقدام انجام می دهند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که این حرکت به قدری زیبا، حماسی و گسترده در بین مردم درحال انجام است که خود دشمن هم نتوانست به این عظمت اقرار نکند، گفت: به هیچ عنوان از دشمن انتظار نمی رود که غیر ازدشمنی عمل کند ولی اینکه برخی افراد در داخل کشور اقدام به مخالفت با آن کنند عجیب است.

سیفی افزود: این که بالغ بر 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و با عظمت خاصی این سرود را بخوانند بسیار ارزشمند بود ولی اینکه برخی در داخل کشوراین کار را تخریب کنند در واقع همراهی با دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر یزد: شهرداری نظارت برساخت وسازها را افزایش دهد

رییس شورای شهر یزد: شهرداری نظارت برساخت وسازها را افزایش دهد