مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-28سياسي

انجام نظارت های روزانه بر بازار اردبیل با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها


از زمان آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، نظارت ها بر بازار استان اردبیل به صورت روزانه و با حضور اکیپ های نظارتی متشکل از دستگاه های مرتبط انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور بهرام عین اللهی، نماینده دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان ظهر امروز برگزار شد.

استاندار اردبیل در این نشست با ارائه گزارشی از برگزاری روزانه نشست های کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار کرد: پیش از برگزاری این نشست ها نیز اطلاع رسانی های لازم در خصوص ضرورت و نحوه اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به صورت شفاف انجام شد و دستگاه ها و نهادهای مختلف در این زمینه همکاری داشتند.

وی بیان کرد: همچنین از زمان آغاز اجرای طرح، نظارت ها بر بازار استان اردبیل به صورت روزانه و با حضور اکیپ های نظارتی متشکل از دستگاه های مرتبط انجام گرفته است.

گفتنی است؛ جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عین اللهی را در سفر به استان اردبیل همراهی و از مراکز و پروژه های حوزه سلامت اردبیل بازدید می کنند.

  انتهای پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام نظارت های روزانه بر بازار اردبیل با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها

انجام نظارت های روزانه بر بازار اردبیل با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها