مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-28سياسي

همه جامعه در برابر رخدادتلخ و سانحه سنگین وغمبار آبادان مسئول اند


رخداد تلخ و سانحه سنگین و غمبار آبادان ناشی از لرزان بودن بنیان فکری مسئولین و همچنین مردم است و جامعه اعم از مسئول و مردم عادی در این زمینه مسئول اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی در پی رخداد تلخ و غمبار آبادان پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم رخداد تلخ و سانحه سنگین و غمبار آبادان را به همه تعزیت عرض می کنیم! این گونه از حوادث تلخ ناشی از لرزان بودن بنیان فکری مسئولین و همچنین مردم است.

جامعه اعم از مسئول و مردم عادی موظف اند یعنی همه ما موظفیم که اساس فکر، عقل، درایت، اندیشه و انگیزه را بر اعتقاد صائب و عمل صالح بنیان گذاری کنیم.

این گونه از رخدادهای تلخ در اثر نبود عقیده صائب و ایمان سالم است.

کسی که لرزان می اندیشد و مضطرب فکر می کند، مضطرب می سازد.

آنکه انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را فکرتش را فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیان گذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می سازد.

خدای سبحان فرمود شما بنیان فکری و اندیشه و انگیزه را در جای لرزان نسازید، به فکر اختلاس و چپاول نباشید، به فکر زرق و برق دنیا نباشید، این شما را می برد! آنکه در لبه رودخانه که ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جامعه در برابر رخدادتلخ و سانحه سنگین وغمبار آبادان مسئول اند

همه جامعه در برابر رخدادتلخ و سانحه سنگین وغمبار آبادان مسئول اند