مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-28اقتصادي

صبحانه با خبرنگاران، عصرانه با منتقدین: سلطه نماوا و فیلیمو بر نمایش خانگی


چه شد که پلتفرم هایی که با ایده شکستن انحصارگرایی مجوز گرفتند و گسترش پیدا کردند، خود به انحصاری تمام عیار تبدیل شده اند؟! چه قانون مندی و برنامه ریزی هایی در این موضوع تحقق یافته است، - خبرگزاری فارس-هادی مومنیان: این روزها کشمکش میان مدیریت کلان رسانه ملی و شبکه نمایش خانگی بازهم نام وی اُدی (VOD)ها را بر سر زبان ها انداخته است.

به نظر این دعوا دعوایی بنیادین است.

چرا که برخی از این پلتفرم ها بدون هیچ نظارتی در حال جابه جایی مرزهای ساختار رسانه ای در کشور هستند و اگر زودتر فکری به حال آن ها نشود کار به جایی می رسد که عملا دیگر امکان اصلاح نخواهد بود.

البته لازم به ذکر است که در این دعوا رییس سازمان صدا وسیما از هیچ پلتفرمی نام نبرد و فقط به کلیات محتوای منتشر شده در این پلتفرم ها اشاره داشت.

با این همه این گزارش تلاشی است برای نور تاباندن بر بخش هایی از موضوع که در سایه مانده است و کمتر بدان پرداخته شده است(این گزارش با ارجاع به برخی از یادداشت ها و مصاحبه ها که طی دو سال اخیر درباره موضوع در رسانه های مختلف منتشر شده است نگارش و جمع بندی شده است).

رسانه های عمومی و رسمی یا وی اودی ها؟ در وضعیت فعلی برنامه سازی و سریال سازی بین رسانه ها شاهد حضور و نگاه دو گروه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبحانه با خبرنگاران، عصرانه با منتقدین: سلطه نماوا و فیلیمو بر نمایش خانگی

صبحانه با خبرنگاران، عصرانه با منتقدین: سلطه نماوا و فیلیمو بر نمایش خانگی