مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-28اقتصادي

جمع آوری بیش از 2.5 میلیارد تومان کمک در جشن گلریزان کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از جمع آوری بیش از 2.

5 میلیارد تومان کمک در جشن گلریزان کرمانشاه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک از سوی مردم و خیرین در جشن گلریزان کرمانشاه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شده است.

وی افزود: با تصمیم اتخاذ شده در ستاد کاهش جمعیت کیفری استان کرمانشاه مقرر شد جشن گلریزان در مرکز استان و تمام حوزه های قضایی برگزار شود و با ابلاغ به رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی تابعه در مجموع این جشن در 19 حوزه قضایی برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع بیش از 2 میلیارد و 533 میلیون تومان از تمامی حوزه های قضایی 19 گانه برای اختصاص به امر خیر و بازگشت زندانیان به کانون خانواده هایشان جمع آوری شد که جا دارد از همه مردم و خیرین شرکت کننده در این امر خداپسندانه تقدیر کنیم.

توسلی زاده با اشاره به اینکه حضور در امور خیر به یک اصل مهم در بین مردم تبدیل شده است، بیان کرد: کمک های مردمی در امور خیر به یک فرهنگ تبدیل شده تا جایی که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از رؤسای دادگستری شهرستان ها سربازی که در هنگ مرزی مشغول خدمت است حقوق خود را به آزادی زندانیان به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 2.5 میلیارد تومان کمک در جشن گلریزان کرمانشاه

جمع آوری بیش از 2.5 میلیارد تومان کمک در جشن گلریزان کرمانشاه