مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-28سياسي

تاکید رییس جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا


ستاد ملی مقابله با کرونا بعد از یک هفته وقفه، بار دیگر در شروع هفته تشکیل جلسه داد تا موضوعی مهم را مورد بررسی قرار دهد و در خصوص آن تصمیم بگیرد؛ پساکرونا! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید19، جهان تغییراتی را تجربه کرد که بسیار وسیع و پر تکرار بود و از امور روزمره زندگی تا مسائل کلان را شامل می شد.

سلسله تغییراتی که سوالات زیادی به دنال داشت، از جمله این پرسش کلیدی که آیا با تمام شدن کرونا، اوضاع به روال سابق بازخواهد گشت یا قرار است بسیاری از تغییرات برای همیشه با ما بمانند؟! سوالی که در نتیجه تامل در آن، پساکرونا مورد توجه عموم قرار گرفت و به سرعت راهش را در بررسی ها و تحلیل ها باز کرد.

دورانی که هربار موج شیوع بیماری فروکش می کرد، به نظر می رسید از راه رسیده اما بعد با افزایش دوباره شمار مبتلایان و شیوع بیماری در موج بعدی، به محاق می رفت.

رفت و برگشت هایی که به نظر می رسید رو به پایان است.

این را می شود از تاثیرات وسیع و گسترده واکسیناسیون کووید19 در کشورهای مختلف از جمله ایران دریافت که کاهش شدید فوتی ها یکی از نشانه های آن است.

اتفاقی جالب توجه که موجب شده تامل در خصوص پساکرونا ضرورت بیابد و در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا هم قرار بگیرد؛ دستور کاری که البته هفته قبل بررسی نشد چون ستاد ملی بی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا

تاکید رییس جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا