مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-28اقتصادي

پوشش بیمه ای بیش از 96 هزار کردستان در بیمه بیمه اجتماعی روستاییان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی، عشایر، کشاورزان و روستاییان کردستان تعداد بیمه شدگان فعال و مستمری بگیران صندوق روستاییان استان را 96 هزار و 259 نفر اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد توانا ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های خبری استان در سنندج، با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان در راستای حمایت از روستاییان گام بر می دارد اظهارکرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زیرمجموعه سازمان های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است تصریح کرد: این صندوق در راستای اصل (24) قانون اساسی برای رفاه حال روستاییان راه اندازی شده است.

وی رفاه اجتماعی، تامین معیشت را دغدغه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان دانست و افزود: بهره مندی از این بیمه امکان بهره مندی کامل روستاییان و کشاورزان را از خدمات بیمه ای صندوق فراهم می کند.

وی پرداخت مستمری سالمندان، پرداخت از کارافتادگی، پرداخت بیمه بازماندگان را از دیگر مزایای ارزشمند بیمه روستاییان و عشایر برشمرد.

وی اضافه کرد: این صندوق درصدد است شهرهای زیر 20 هزار نفر، کشاورزان چه ساکن روستا باشند یا نباشند و افراد ساکن روستا از پوشش بیمه صندوق بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای بیش از 96 هزار کردستان در بیمه بیمه اجتماعی روستاییان

پوشش بیمه ای بیش از 96 هزار کردستان در بیمه بیمه اجتماعی روستاییان