مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:422022-05-28اجتماعي

امکانات تفریحی 80 بوستان منطقه14 نوسازی می شود


شهردار منطقه 14 از نوسازی و به روزرسانی وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده کودکان در بوستان های این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدامین سالاری پور با بیان اینکه وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده کودکان در بوستان های منطقه 14 تجهیز، نوسازی و به روزرسانی می شود، گفت: با هدف ایجاد فضای پرنشاط برای بازی و تفریح کودکان، نسبت به تجهیز، نوسازی و به روزرسانی وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی مورد استفاده کودکان به طور مستمر اقدام می شود.

شهردار منطقه 14 با اشاره به رصد بیش از 80 بوستان منطقه توسط اداره فضای سبز به منظور تعمیر، تعویض و بهبود این امکانات و فضاها، افزود: برای این منظور و با توجه به استقبال خوب کودکان محدوده ناحیه 2 و احساس نیاز به ارتقای وسایل بازی بر اساس جمعیت محدوده نسبت به ارتقای دستگاه بازی کودکان در بوستان های ناحیه از جمله گلنما اقدام شد.

به گفته وی با جایگزینی دستگاه پلی اتیلن جدید، شرایط مطلوب تری برای افزایش شرایط تفریح کودکان و گذراندن اوقات فراغت آنها در این بوستان فراهم شده است.

سالاری پور ادامه داد: رسیدگی به وضعیت کف پوش بوستان ها از لحاظ ایمنی، تردد و ضربه گیری برای کودکان و شهروندان از اولویت اقدامات خدمات شهری و محیط زیست منطقه است که به گفته شهردار منطقه در دستورکار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات تفریحی 80 بوستان منطقه14 نوسازی می شود

امکانات تفریحی 80 بوستان منطقه14 نوسازی می شود