مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-28حوادث

جلوگیری از قاچاق 34 هزار لیتر روغن خوراکی در جنوب سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 34 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از 2 کامیون باری درشهرستان های ایرانشهر و دشتیاری خبر داد.

- سردار  احمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق ارزاق عمومی و کالاهای اساسی، مأموران انتظامی استان طی رصد فعالیت و تحرکات قاچاقچیان کالا،  افرادی سودجو را که قصد انتقال غیر قانونی روغن خوراکی به خارج از کشور، از طریق محور های مواصلاتی جنوبی استان را داشتند شناسایی کردند.

 وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و دشتیاری به کنترل و رصد مسیر انتقال محموله در محورهای بم به ایرانشهر و دشتیاری به چابهار پرداختند و موفق به توقیف 2 دستگاه کامیون قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون های توقیفی 34 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز های قانونی حمل کشف شد.

سردار طاهری بیان داشت: ارزش محموله های  قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 17 میلیارد ریال برآورده شد که در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 وی با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با قاچاق کالا و اقلام اساسی مردم از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص با تماس 110 در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قاچاق 34 هزار لیتر روغن خوراکی در جنوب سیستان و بلوچستان

جلوگیری از قاچاق 34 هزار لیتر روغن خوراکی در جنوب سیستان و بلوچستان