مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-28سياسي

اعزام نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل به مرقد امام راحل


نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام امت ظهر امروز راهی پایتخت کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین کاروان پیاده این استان شمالی کشور با عنوان از حرم تا حرم ظهر امروز از آمل به مرقد مظهر امام امت اعزام شد.

این کاروان مردمی حرکت پیاده خود را از آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) پس از تجدید عهد و میثاق با آرمان های شهدا و اهل بیت برای شرکت در سی وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در 14 خرداد ماه امسال آغاز کرد.

نام نویسی کاروان پیاده از حرم تا حرم آمل به مرقد مطهر امام راحل از ماه های گذشته با ارسال فراخوان آغاز شده و امروز 65 نفر از این کاروان با بدرقه مسئولان شهری حرکت پیاده خود به تهران را پس از پنج سال وقفه دوباره از سر گرفت.

معاون استاندار مازندران در این مراسم، اظهار کرد: اعضای کاروان پیاده اعزام به مراسم ارتحال امام راحل مسیر بیش از 200 کیلومتری آمل تا مرقد مظهر را پس از هفت روز پیاده طی می کنند.

سیدعباس حسینی با اشاره به حرکت جوانان در کنار نسل های گذشته و طلایه دار در این مسیر معنوی، افزود: روایان انقلاب نیز در این کاروان پیاده دست به روایتگری می زنند و در طول مسیر 200 کیلومتری برنامه های متنوع مذهبی، تبلیغی و دینی اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل به مرقد امام راحل

اعزام نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل به مرقد امام راحل