مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:122022-05-28اجتماعي

استاندار مرکزی: دستگاه های مربوطه مشکل مدرسه کوی کوثر را برطرف کنند


استاندار مرکزی بر لزوم ایجاد مدرسه در کوی کوثر اراک و پیش ّبینی مدرسه درپروژه 8100 واحدی اراک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر ساکنین کوی کوثر اراک  با نبود فضای آموزشی و مدرسه مواجه هستند که این مسئله باعث شده دانش اموزان مسافت طولانی را برای رسیدن به مدرسه ای خارج از شهرک طی کنندکه این موضوع مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: مسوولان آموزش و پرورش استان باید هرچه سریع تر با مشارکت و همکاری بنیاد مسکن نسبت به رفع این مشکل چاره اندیشی کرده و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم پیش بینی فضای آموزشی درپروژه 8 هزار واحدی اراک گفت: با توجه به پروژه ساخت 8 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن از ابتدا باید فضای آموزشی مورد نیاز در این پروژه دیده شود، تا در آینده ساکنین با مشکل مواجه نشوند.

مخلص الائمه با بیان اینکه تامین هزینه ساخت مدرسه در این پروژه بر عهده مردم نیست، گفت: در این پروژه 2 مدرسه پیش بینی شده که با در نظر گرفتن حجم بالای جمعیت دانش آموزی این تعداد پاسخگوی نیاز نیست و اگر از هم اکنون برای آن چاره اندیشی نشود، دانش آموزان در آینده با مشکل مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: دستگاه های مربوطه مشکل مدرسه کوی کوثر را برطرف کنند

استاندار مرکزی: دستگاه های مربوطه مشکل مدرسه کوی کوثر را برطرف کنند