مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-28اجتماعي

37 پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی ها در کرمانشاه برپا می شود


مدیر مدارس استثنایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 37 پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی ها در استان کرمانشاه برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدبیگی ظهر شنبه در نشست ثبت نام دانش آموزان کرمانشاهی برای سال تحصیلی آینده که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز پیش ثبت نام دانش آموزان پایه اولی و پیش دبستانی در استان کرمانشاه 37 پایگاه سنجش سلامت برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از مجموع 37 پایگاه سنجش سلامت در استان کرمانشاه 23 پایگاه ثابت و 14 پایگاه سیار بوده و 170 نفر در این پایگاه ها مستقر خواهند شد.

مدیر مدارس استثنایی و سنجش سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: دوره های باز آموزی و آموزش نیروهای پایگاه سنجش سلامت به مدت چهار روز در کرمانشاه برگزار می شود.

محمدبیگی بیان کرد: فرایند نوبت دهی برای مراجعه به پایگاه های سنجش سلامت از تاریخ 22 خرداد آغاز اما فعالیت مراکز سنجش از تاریخ چهار تیر ماه آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته 32 هزار نوآموز پایه اولی مورد سنجش سلامت قرار گرفتند و پیش بینی می شود امسال 35 هزار کلاس اولی و 15 هزار کودک دوره پیش دبستانی به مراکز سنجش مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی ها در کرمانشاه برپا می شود

37 پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی ها در کرمانشاه برپا می شود