مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-28پزشكي

کلاهبرداری با آگهی های خرید و فروش کلیه


مهدیه حضرتی با اشاره به اینکه بیشترین تقاضا در ایران برای کلیه است، اظهار کرد: حدود 20 هزار بیمار نیازمند کلیه داریم و پس از کلیه، پیوند کبد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باور های اشتباه درباره اهدای عضو، سالانه تا 8 هزار مرگ مغزی در ایران و مرگ روزانه 7 تا 10 بیمار به دلیل نرسیدن عضو پیوندی، تایید مرگ مغزی توسط 4 پزشک معتمد، کلاهبرداری با آگهی های خرید و فروش کلیه و .

از جمله مباحث مطرح در گفت وگو با مسوولان واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تشریح درباره آن ها صحبت شد.

دکتر فریبا قربانی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه بحث اهدای عضو در ایران با توجه به رفتار اجتماعی و انسان دوستانه ایرانیان بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به خانواده محور بودن فرهنگ ایرانیان، در صورت آگاهی رسانی به موقع و درست به مردم، امکان همکاری در این زمینه بسیار مهیا است.

وی با بیان اینکه در طی 17 سال فعالیت واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حدود 6 هزار عضو پیوندی فراهم آوری شده است، گفت: در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری اکنون انواع پیوند اعضای بدن از قلب و ریه که سخت ترین هستند، گرفته تا پیوند کلیه، کبد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با آگهی های خرید و فروش کلیه

کلاهبرداری با آگهی های خرید و فروش کلیه