مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-28سياسي

ناگفته های وکیل نجفی از پرونده قتل میترا استاد


هفت خرداد سال 98 محمدعلی نجفی، نخبه دانشگاه ام آی تی آمریکا و در آخرین سمت شهردار پایتخت با شلیکی مواجه شد که زندگی شخصی خودش و البته جناح سیاسی منتسب به او هم دچار تحولاتی شد.

حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی که پرونده قتل میترا استاد را تا هیات عمومی دیوان عالی کشور کشاند تا ثابت کند این قتل بر اثر کمانه کردن گلوله اتفاق افتاده و نه شلیک مستقیم، ناگفته هایی درباره این پرونده دارد، ناگفته هایی از پرونده اتهامی نجفی درباره برخورد های سیاسی، سکوت نجفی و دلیل عدم موافقت با آزادی مشروط او که ممکن است حتی به قیمت جانش تمام شود.

هفت خرداد سال 98 وقتی همه ما یک زندگی عادی را شروع می کردیم محمدعلی نجفی، نخبه دانشگاه ام آی تی آمریکا، همرزم شهید چمران، وزیر علوم، وزیر آموزش و پرورش، معاون رییس جمهور در دوره های مختلف و در آخرین سمت شهردار پایتخت با شلیکی مواجه شد که زندگی شخصی خودش و البته جناح سیاسی منتسب به او هم دچار تحولاتی شد.

مرگ میترا استاد، همسر دوم آقای نجفی، جراحتی بر زندگی او داشت که درمان شدنی نیست.

واقعیت این است که محمدعلی نجفی به قتل ناخواسته میترا استاد اعتراف کرده، اما آیا این پرونده فقط یک پرونده قتل همسرکشی معمولی است؟ پس ماجرای فایل های صوتی ارسال شده به یک نهاد امنیتی چیست؟ تکلیف دو ساک سیاهی که در منزل آقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های وکیل نجفی از پرونده قتل میترا استاد

ناگفته های وکیل نجفی از پرونده قتل میترا استاد