مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-28سياسي

80 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی منتشر شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: سال گذشته تعداد 80 عنوان کتاب پیرامون مباحث مربوط به هشت سال دفاع مقدس توسط این مجموعه به زیور چاپ و نشر آراسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار رضا عباسی توجه به نشر و چاپ آثار مکتوب و دیجیتال را یکی از اولویت های کاری مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان و اضافه کرد: بر همین اساس تمام امکانات و توانمندی های سخت افزاری و نرم افزاری بنیاد در اختیار نویسندگان، اهالی فرهنگ و ادب، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است تا خاطرات، دست نوشته ها و سایر موارد مربوط به دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنیم.

وی با بیان اینکه تکلیف اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، چاپ و نشر تعداد 60 عنوان کتاب در سال است، ادامه داد: این در حالی است که با تلاش کارکنان مجموعه و نیز همکاری و تعامل سازنده با نویسندگان و اهل فرهنگ و هنر استان، چندین سال است که بیش از تکلیف اعلامی در این مسیر گام برداشته شده است.

امیر عباسی اظهار داشت: در کنار چاپ کتاب های فوق، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در زمینه نشر کتب صوتی و آثار دیجیتال نیز وارد عرصه شده است و پارسال تعداد 32 عنوان مجموعه در این رابطه نیز چاپ و منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی منتشر شد

80 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی منتشر شد