مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-28سياسي

531 نفر برای شرکت در مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی ثبت نام کردند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا 25 خردادماه ادامه دارد، - حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار داشت: این دوره از مسابقات هر ساله در سطوح منطقه ای، استانی، ملی و بین المللی و در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا 25 خردادماه ادامه دارد، بیان داشت: مرحله شهرستانی این مسابقات ویژه آقایان و بانوان بالای 18 سال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات در سه بخش آوایی انفرادی، گروهی و معارفی برگزار می شود، مطرح کرد: تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه از رشته های بخش معارفی این مسابقات هستند.

بخشی پور اضافه کرد: رشته های حفظ پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش آوایی انفرادی قرار دارند و در بخش گروهی نیز شرکت کنندگان در رشته های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

531 نفر برای شرکت در مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی ثبت نام کردند

531 نفر برای شرکت در مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی ثبت نام کردند