مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-28اجتماعي

شرجی و رطوبت هوا در استان بوشهر افزایش می یابد


کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت:از روز سه شنبه تا پایان هفته، با جنوبی شدن جریانات، شرجی و رطوبت هوا در استان افزایش می یابد.

- پیام مساعدی در گفت وگو با اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا روز دوشنبه، عمدتاً در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی سواحل استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت به سبب وزش باد، وقوع گرد و خاک محلی در مناطق مستعد استان و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه ای به استان دور از انتظار نیست وی گفت:.

همچنین پیش بینی می شود از روز سه شنبه تا پایان هفته، با جنوبی شدن جریانات، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش یابد.

وی یادآور شد: بر همین اساس طی ساعات آینده آسمان غالباً صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی، با سرعت 10 تا 36 و در طول روز گاهی 42 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی طی ساعاتی از ظهر تا اوایل شب 16 تا 48 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و در مناطق جنوبی 90 تا 150 و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب تا 180 سانتیمتر پیش بینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرجی و رطوبت هوا در استان بوشهر افزایش می یابد

شرجی و رطوبت هوا در استان بوشهر افزایش می یابد