مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-28سياسي

دین شناسی براساس علم و تقوا باشد/ همکاری برخی کشورهای اسلامی با یهودیان


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دین شناسی باید براساس علم و تقوا باشد، گفت: انسان باید جایگاه عدل را پیدا کند چراکه عدل قانون است و بر همه جهان تکوین غالب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت لله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با کارگزاران حج تمتع استان، با بیان اینکه سخن گفتن تابع معرفت است، اظهار داشت: انسان شخصیت های بالاتر از خود را نمی تواند درک کند.

وی با بیان اینکه تعریف دین را کسی می داند که از دین بهره کافی داشته باشد، بیان داشت: وقتی عقل در دین مطرح می شود یعنی خداوند عادل است لذا انسان باید جایگاه عدل را پیدا کند زیرا عدل قانون است و بر همه جهان تکوین غالب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ستمگر در دین خدا جایگاهی ندارد، گفت: 50 کشور اسلامی نام خود را سازمان همکاری اسلامی گذاشته اند در حالی که این سازمان با یهودی ها همکاری و پول مسلمانان را می دهند تا مسلمانان را بکشند.

عبادی با بیان اینکه 80 سال فلسطین را اشغال کردند و مردم را می کشند، یادآور شد: همچنین امنیت را از حرم و منا گرفتند آثار اسلامی را از بین بردند.

وی با بیان اینکه دین شناسی باید براساس علم و تقوا باشد، ادامه داد: دین از سیاست جداست یعنی صاحبان دین نمی توانند در سیاست دخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین شناسی براساس علم و تقوا باشد/ همکاری برخی کشورهای اسلامی با یهودیان

دین شناسی براساس علم و تقوا باشد/ همکاری برخی کشورهای اسلامی با یهودیان