مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-28اجتماعي

وزش باد سبب مواج شدن دریا می شود


رییس پیش بینی هواشناسی هرمزگان گفت: وزش باد شدید شمال غربی در جزایر غربی این استان سبب مواج شدن دریا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه سی سی پور اظهارداشت: سرعت وزش باد در جزایر کیش و لاوان، به ویژه در مناطق فراساحل غربی به حدود 40 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، بنابراین توصیه می شود با توجه به مواج بودن خلیج فارس، ضمن خودداری از تردد شناورهای سبک، تمهیدهای لازم برای تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی های تجاری بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: شرایط تردد های دریایی در سایر مناطق دریایی هرمزگان مساعد پیش بینی شده و آسمان صاف همراه با غبار محلی، در ساعت های بعد از ظهر در ارتفاع ها با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: وزش باد به نسبت شدید شمال غربی در جزایر غربی هرمزگان برای در یکشنبه هم تداوم خواهد داشت و به لحاظ دمایی از اواسط هفته جاری در اغلب نقاط کاهش نسبی دما در طول روز مورد انتظار است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطر نشان کرد: از اواسط هفته جاری با تقویت بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی استان، شرایط بارش های رگباری در ارتفاع ها تقویت خواهد شد و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی در منطقه ی بشاگرد را هم باید انتظار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد سبب مواج شدن دریا می شود

وزش باد سبب مواج شدن دریا می شود