مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-28سياسي

اجتماع سرود «سلام فرمانده» نشان رویش های جدید در نسل نوجوان است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر چند دشمنان دست به ترور خوبان می زنند ولی رویش های جدیدی در نسل جدید شکل می گیرد که نمونه آن را در اجتماع سرود «سلام فرمانده» دیدیم.

- بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر چند دشمنان دست به ترور خوبان می زنند ولی رویش های جدیدی در نسل جدید شکل می گیرد که نمونه آن را در اجتماع سرود سلام فرمانده دیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با کارگزاران حج تمتع خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از موضوعات دینی و اعتقادی چون معاد در کنار درک درست و صحیح از عدل معنا پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه معاد بدون عدل معنای درستی ندارد، بیان کرد: در عالم تشریع و قانونگذاری نیز خداوند ستمگر را برای وضع قانون نپذیرفته است و در قانون دین بی عدالتی و ستم جایی ندارد.

عبادی با انتقاد از سازمان همکاری اسلامی گفت: برخی از سران کشورهای اسلامی با یهود و صهیونیست همکاری می کنند و جنایت مرتکب می شوند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از سران کشورهای اسلامی مجری دستورات صهیونیست و آمریکا و یهود هستند، اظهار کرد: نزدیک یک قرن است که فلسطین مظلوم را اشغال کرده و حتی امنیت از بیت الله الحرام و منا را نیز گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع سرود «سلام فرمانده» نشان رویش های جدید در نسل نوجوان است

اجتماع سرود «سلام فرمانده» نشان رویش های جدید در نسل نوجوان است