مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-28اقتصادي

کشف7هزار میلیارد تومانی کالاهای استراتژیک توسط وزارت اطلاعات


سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق به کشف 800 هزار تن کالاهای استراتژیک از جمله نهاده های دامی به ارزش بیش از 7 هزار میلیارد تومان در تعدادی از استان های کشور شدند.

- سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق به کشف 800 هزار تن کالاهای استراتژیک از جمله نهاده های دامی به ارزش بیش از 7 هزار میلیارد تومان در تعدادی از استان های کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و ضرورت مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی و استراتژیک کشور برای برقراری آرامش در فضای اقتصادی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق به کشف 800 هزار تن از این دست کالاها از جمله نهاده های دامی به ارزش بیش از 7 هزار میلیارد تومان در تعدادی از استان های کشور شدند.

در راستای برخورد با این تخلفات، 75 نفر تاکنون دستگیر و تحویل قوه قضاییه شده اند.

تعدادی از افراد دستگیر شده با جعل اسناد دولتی و در پوشش وارد کردن کالاهای اساسی، اقدام به وارد کردن بیش از 365 تن غذای سگ و … با ارز ترجیحی نموده بودند.

همچنین در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر قاچاق روغن خوراکی تزریق شده به بازار برای مصرف مردم در 3 استان شرقی به کشورهای همسایه، اقدامات کنترلی انجام و مشخص شد بیش از 60 درصد روغن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف7هزار میلیارد تومانی کالاهای استراتژیک توسط وزارت اطلاعات

کشف7هزار میلیارد تومانی کالاهای استراتژیک توسط وزارت اطلاعات