مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-28اقتصادي

چطور هم برق مصرف کنیم و هم پاداش بگیریم


جزییات طرح تشویقی وزارت نیرو برای پاداش صرفه جویی در 4 ماه پیش رو بیانگر آن است که یک مشترک زیر الگو با 60 کیلووات ساعت صرفه جویی می توند زمینه رایگان شدن هزینه برق خود را مهیا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رویکرد تشویق مشترکان خانگی برق از ابتدای دولت سیزدهم جایگاه ویژه ای در سیاست گذاری حوزه انرژی ایفا کرده است.

در همین راستا به استناد آخرین اخبار رسیده از صنعت برق، بر اساس اطلاعیه شرکت توانیر، برای ایجاد زمینه مشارکت مشترکان صنعت برق در مدیریت مصرف و پرداخت بهای برق صرفه جویی شده،  مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت کرده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند به ازای هر کیلووات ساعت کاهش تا مبلغ 500 تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

مبلغ پاداش در هر صورت حساب برق درج و از بهای برق مصرفی کم می شود.

بر اساس آنجه وزیر نیرو در ارتباط با تشریح دقیق پاداش 5 برابری صرفه جویی مصرف برق گفت: اگر مشترکی سال گذشته 300 کیلووات مصرف می کرده و هم اکنون با کاهش 50 کیلوواتی به عدد 250 کیلووات برسد به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی 500 تومان پاداش گرفته که معادل 25 هزار تومان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور هم برق مصرف کنیم و هم پاداش بگیریم

چطور هم برق مصرف کنیم و هم پاداش بگیریم