مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-28سياسي

دادگستری خوزستان: 13 نفر در خصوص حادثه متروپل آبادان بازداشت شده اند


تحقیقات جامع کارشناسی و تخصصی برای بررسی کلیه ابعاد این حادثه صادر شده و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم در شعبه ویژه و خاصی که به همین منظور در استان در نظر گرفته شده رسیدگی خواهد شد.

- تحقیقات جامع کارشناسی و تخصصی برای بررسی کلیه ابعاد این حادثه صادر شده و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم در شعبه ویژه و خاصی که به همین منظور در استان در نظر گرفته شده رسیدگی خواهد شد.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تاکنون 13 نفر که در حادثه ریزش برج متروپل آبادان تخلف داشتند بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی دهقانی شامگاه جمعه در گفتگوی زنده با صدا و سیما با اشاره به اینکه تاکنون 13 نفر در ارتباط با تخلفات صورت گرفته در ساختمان متروپل آبادان بازداشت شده اند، بیان کرد: دستگاه قضایی از لحظات اولیه حادثه متروپل به صورت میدانی در محل حضور پیدا کرد و دستورات لازم در خصوص بازداشت همه مسببان حادثه صادر شد.

دهقانی افزود: تحقیقات جامع کارشناسی و تخصصی برای بررسی کلیه ابعاد این حادثه صادر شده و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم در شعبه ویژه و خاصی که به همین منظور در استان در نظر گرفته شده رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با متخلفان، مسببان و کلیه افرادی که به وظایفشان عمل نکرده اند در چارچوب قانون برخورد قاطع و عبرت آموزی صورت می گیرد، عنوان کرد: با مقصران حادثه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری خوزستان: 13 نفر در خصوص حادثه متروپل آبادان بازداشت شده اند

دادگستری خوزستان: 13 نفر در خصوص حادثه متروپل آبادان بازداشت شده اند