مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-28اقتصادي

«کولر بخار سرد» با برند «ویر اِسبی» دستمایه جدید جوان لر


خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، طرح کولر بخار سرد تقی بارانی بیرانوند تنها طرح مدیریت انرژی در کشور بود که توانست در کنفرانس بین المللی برق ارائه شود.

این جوان خلاق و موفق خرم آبادی که از همان کودکی و به دلیل کنجکاوی به کارهای فنی و مطالعه و تحقیق علاقه مند بود است، می گوید: همیشه به دنبال این بوده ام که طرحی را ثبت و تجاری سازی کنم که سود حاصل از آن عاید شهر و مردمم شود.

وی که کارشناس مهندسی تکنولوژی برق قدرت است از روحیه و پشتکار بسیار عالی برخوردار است و می گوید: شعار من در زندگی با وجود مشکلات و ناملایمات زندگی این است عالیم مثل همیشه.

او علاوه بر فعالیت های اقتصادی با شعر و عرفان هم آشنا است، از صحبت کردم با او خسته نمی شوم زیرا در وی عشق و امید به خداوند موج می زند و همین امید به خداوند است که با وجود ناملایمات او را تا به اینجا کشانده است.

بارانی بیرانوند معتقد است: مخترعان و ایده پرداران ما نیازمند حمایت مالی هستند تا بتوانند ایده و اختراع خود را تولید کنند، اما متاسفانه نه تنها در لرستان بلکه در کشور هم مشکل اصلی شان منابع مالی است.

او علاوه بر فعالیت در لرستان چندین سال است در یزد هم فعالیت هایی دارد، اما به دنبال اجرای طرح های درآمدزا با اشتغال زایی بالا در زادگاه خود یعنی خرم آباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کولر بخار سرد» با برند «ویر اِسبی» دستمایه جدید جوان لر

«کولر بخار سرد» با برند «ویر اِسبی» دستمایه جدید جوان لر