مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-28اقتصادي

اختراع جوان لرستانی برای تحول در حوزه کولر سازی دنیا


تقی بارانی بیرانوند مخترع جوان و خلاق 43 ساله خرم آبادی است که به دنبال تجاری سازی و تولید انبوه کولر بخار سرد است، کاری که در صورت موفقیت علاوه بر اشتغال زایی برای ده ها نفر می تواند ده ها هزار میلیاردتومان را به استان سرازیر کند، - خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، طرح کولر بخار سرد تقی بارانی بیرانوند تنها طرح مدیریت انرژی در کشور بود که توانست در کنفرانس بین المللی برق ارائه شود.

این جوان خلاق و موفق خرم آبادی که از همان کودکی و به دلیل کنجکاوی به کارهای فنی و مطالعه و تحقیق علاقه مند بود است، می گوید: همیشه به دنبال این بوده ام که طرحی را ثبت و تجاری سازی کنم که سود حاصل از آن عاید شهر و مردمم شود.

وی که کارشناس مهندسی تکنولوژی برق قدرت است از روحیه و پشتکار بسیار عالی برخوردار است و می گوید: شعار من در زندگی با وجود مشکلات و ناملایمات زندگی این است عالیم مثل همیشه.

او علاوه بر فعالیت های اقتصادی با شعر و عرفان هم آشنا است، از صحبت کردم با او خسته نمی شوم زیرا در وی عشق و امید به خداوند موج می زند و همین امید به خداوند است که با وجود ناملایمات او را تا به اینجا کشانده است.

بارانی بیرانوند معتقد است: مخترعان و ایده پرداران ما نیازمند حمایت مالی هستند تا بتوانند ایده و اختراع خود را تولید کنند، اما متاسفانه نه تنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع جوان لرستانی برای تحول در حوزه کولر سازی دنیا

اختراع جوان لرستانی برای تحول در حوزه کولر سازی دنیا