مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-28سياسي

توافق همکاری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت بحران


در مراسمی با حضور جانشین وزیر دفاع، رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و رییس سازمان مدیریت بحران کشور تفاهم نامه ای با موضوع ارائه خدمات اطلاعات مکانی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور سردار سرتیپ پاسدار فرحی جانشین وزیر دفاع، امیر سرتیپ دوم مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور تفاهم نامه همکاری امضاء شد.

امیر سرتیپ دوم مجید فخری موضوع تفاهم نامه را ارائه خدمات اطلاعات مکانی توسط سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح برای بهبود روند تصمیم سازی و تصمیم گیری در شرایط بحرانی اعلام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های سازمان جغرافیایی در حوزه های مختلف گفت: سازمان جغرافیایی با جمع آوری، تحلیل و به اشتراک گذاری داده های مکانی با تاکید بر دانش سنجش از دور (تصویربرداری هوایی و فضایی) سیستم های اطلاعات مکانی و پایش مخاطرات، امکان ارائه خدمات مکانی مورد نیاز سازمان مدیریت بحران را فراهم می آورد.

نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط بین دو سازمان گفت: این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری های اجرایی و علمی مشترک در محور های مختلف پژوهشی و  آموزشی در زمینه های مرتبط به امضاء رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق همکاری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت بحران

توافق همکاری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت بحران