مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-28اقتصادي

اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به عشایر کشور


امسال حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای کمک به عشایر کوچ رو کشور برای تهیه علوفه و نهاده های دامی مورد نیاز اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس پاپی زاده با حضور در جمع عشایر کوچ رو تیره فارسی مدان قشقایی فارس گفت: با توجه به حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی و مردمی شدن یارانه ها و افزایش قیمت نهاده های کشاورزی دولت امسال حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای کمک به عشایر کوچ رو کشور برای تهیه علوفه و نهاده های دامی مورد نیاز اختصاص داده است.

وی افزود: شرط استفاده از این تسهیلات ثبت نام دریافت دامدار کارت است.

او ادامه داد: بیمه دام های سبک و سنگین یکی از شرایط استفاده از تسهیلات است بنابراین عشایری که دام خود را بیمه نکرده آمد می توانند برای دامدار کارت ثبت نام کنند، ولی پرداخت تسهیلات تا زمانی که دام ها بیمه نشود نزد بانک غیر قابل برداشت خواهد بود.

پاپی زاده همچنین ادامه داد: با توافقاتی که با منابع طبیعی کشور صورت گرفته محل اطراق موقت گوسفندان عشایر که در مراتع همیشگی آن ها ساخته شده تخریب نمی شود تا راهکار قانونی حل این مشکل ابلاغ شود.

رییس سازمان امور عشایر کشور از دستگاه های نظارتی استان هم خواست به کسانی که به عناوین متعددی مشکلاتی را در مسیر راه های عشایر ایجاد کرده اند برخورد قانونی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به عشایر کشور

اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به عشایر کشور