مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-28سياسي

نانوایان خوش انصاف در اصفهان تقدیر می شوند


باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم که نانوایانی که بدون هیچ گونه تخلفی نان عرضه می کنند را مورد تشویق قرار داده و میزان رضایتمندی شهروندان را به آن ها اطلاع دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز در جلسه ساماندهی نانوایی های شهرستان، اظهار داشت: نانوایان قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه هستند که باید از زحمات آن دسته از نانوایانی که نان باکیفیت تحویل مردم می دهند تقدیر و آن ها را مورد تشویق قرار دهیم.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل شبکه مردمی و رصد عملکرد همه نانوایی ها افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم که نانوایانی که بدون هیچ گونه تخلفی نان عرضه می کنند را مورد تشویق قرار داده و میزان رضایتمندی شهروندان را به آن ها اطلاع دهیم.

احمدی با تاکید بر لزوم نظم بخشی در حوزه آرد و نان، گفت: انجام هماهنگی های لازم، نظارت قوی و مستمر، اجرای مقررات از جمله مواردی است که برای نظم بخشی در این زمینه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان افزود: شبکه مردمی را بایستی به گونه ای تقویت کنیم تا در شناسایی نانوایی هایی که نان با کیفیت عرضه می کنند به ما کمک کنند و بتوانیم به راحتی در جریان وضعیت نانوایی ها قرار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایان خوش انصاف در اصفهان تقدیر می شوند

نانوایان خوش انصاف در اصفهان تقدیر می شوند