مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-28سياسي

بازدید سرپرست وزارت بهداشت طالبان از بیمارستان امام خمینی(ره) بامیان


مقام طالبان در بازدید از بیمارستان امام خمینی بامیان گفت: منابع مالی برای تکمیل این پروژه عام المنفعه و بشردوستانه آماده بود اما توسط دولت قبل و به بهانه تحریم های آمریکا مسدود گردید که اکنون در حال رایزنی برای رفع آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، عصر روز جمعه ششم خرداد ماه 1401 قلندر عباد سرپرست وزارت بهداشت حکومت سرپرست افغانستان و هیأت همراه او با حضور در ولایت بامیان از بیمارستان 120 تخت خوابی امام خمینی(ره) این ولایت بازدید بعمل آورد.

سید حسن مرتضوی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل که در این سفر قلندر عباد را همراهی می کرد در رابطه با ساخت این بیمارستان از سوی جمهوری اسلامی برای مردم محروم ولایت بامیان اطهار داشت: ساخت این پروژه مربوط به سال ها قبل است و با هدف دسترسی مردم این ولایت به خدمات درمانی تخصصی در دستور ساخت قرار گرفت که تاکنون به دلایلی تکمیل و بهره برداری از آن به تعویق افتاده است.

وی اظهار داشت: منابع مالی برای تکمیل این پروژه عام المنفعه و بشردوستانه آماده بود اما محل این منابع مالی توسط دولت آقای غنی و به بهانه تحریم های آمریکا مسدود گردید که اکنون در حال رایزنی برای رفع این مشکل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست وزارت بهداشت طالبان از بیمارستان امام خمینی(ره) بامیان

بازدید سرپرست وزارت بهداشت طالبان از بیمارستان امام خمینی(ره) بامیان