مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-28سياسي

عبدالخاطی های همراه عبدالباقی چه کسانی بودند؟


نظام مهندسی آبادان با فرماندار و دادستان وقت مکاتبه ای کرده که این پروژه در حال تخلف است، ولی متأسفانه اتفاقی نیفتاده است یعنی شورای شهر، دادستان و فرماندار در جریان کار بودند، - تابناک : رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به محرز بودن تخلفات برخی از دستگاه ها در حادثه ریزش ساختمان متروپل، گفت: به دنبال این هستیم که در اصلاح قانون ماده 100 شهرداری ها و نظام مهندسی، ضمانت های گزارش نظام مهندسی را افزایش دهیم.

محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری جمعه شب گفت: حادثه متروپل در آبادان یک تلنگری به همه کشور بود و ممکن است در شهر های دیگر هم این اتفاق بیفتد که نقش نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی پررنگ تر می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ساختمان متروپل به صورت مشارکت بین بخش خصوصی و شهرداری در حال انجام بوده است و از نظر من تعارض منافع صورت گرفته چرا که شهرداری شریک این ساختمان است و از یک طرف وظیفه نظارت دارد و ما باید در قوانین یک دستگاه نظارتی دیگری را در پروژه های مشارکتی مشخص کنیم.

رضایی کوچی اظهار کرد: ابتدای کار با وجود اینکه باید نظام مهندسی برای نظارت ورود می کرد به هر دلیلی یک شرکتی به صورت مشاوره، کار طراحی و نظارت را به عهده گرفته که با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالخاطی های همراه عبدالباقی چه کسانی بودند؟

عبدالخاطی های همراه عبدالباقی چه کسانی بودند؟