مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-28سياسي

تندیس جانباز «علی جلالی فراهانی» ساخته شود


نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ساخت تندیس جانباز «علی جلالی فراهانی» تنها سند ایران در دادگاه لاهه بر اساس بر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شد.

-  سردار داود غیاثی راد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر جمعی از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر کرمان و مزار سردار دلها گرد هم آمده و بار دیگر آرمان های مقدس شهدا به ویژه سردار سلیمانی تجدید عهد و پیمان کردند.

وی افزود: در این گردهمایی از استان مرکزی جانباز شیمیایی علی جلالی فراهانی و جانباز 70 درصد محمد میرجانی فرمانده لشکر علی ابن ابیطالب(ع) بعد از  فرماندهی شهید زین الدین به عنوان جانبازان شاخص دعوت شده بود که جانباز جلالی به دلیل کسالت و مساعد نبودن شرایط جسمی امکان حضور در مراسم را پیدا نکرد.

نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در این گردهمایی یکی از مهم ترین مطالباتی که از سوی جانبازان استان مطرح شد توجه به بند پ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه مبنی بر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بود که این قانون در استان طی سال های گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس جانباز «علی جلالی فراهانی» ساخته شود

تندیس جانباز «علی جلالی فراهانی» ساخته شود