مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-28اجتماعي

مجازات تقلب در امتحان چیست؟/از صفر شدن نمره تا جزای نقدی و زندانی شدن


آموزش و پرورش تلاش کرده است شرایطی را فراهم کند تا در امتحانات به ویژه امتحانات نهایی امکان تقلب نباشد اما باز هم برخی دانش آموزان به سراغ تقلب می روند اما آیا می دانند نتیجه این تقلب چیست؟! - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: امتحانات نهایی دانش آموزان از اول خرداد 1401 آغاز شد و تا 28 خرداد نیز ادامه دارد؛ تاکنون دو روز از امتحان نهایی گذشته است؛ یکی امتحان نهایی اول خرداد که شامل دروس تعلیمات دینی 3(دینی، اخلاق و قرآن) و علوم و معارف اسلامی است و دومی، امتحان نهایی چهارم خرداد که شامل هندسه 3، ریاضی 3، تاریخ 3 است؛ امروز هم دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان شیمی 3، عربی 3 و احکام 3 دادند.

در دو روز برگزاری امتحان نهایی، از برخی حوزه های امتحانی که البته انگشت شمار است، بین 20 دقیقه تا نیم ساعت بعد از شروع امتحان، سؤالات امتحانی بعد از شروع امتحان خارج شده است؛ یعنی از آنها عکس گرفته شده و در اختیار کانال های سودجو قرار داده شده است.

آموزش و پرورش تلاش کرده است شرایطی را فراهم کند تا امکان تقلب نباشد؛ مثلا همه دانش آموزان تفتیش بدنی می شوند و همراه داشتن وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه در جلسه آزمون ممنوع است؛ ضمن اینکه به گفته رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، حوزه های امتحانی به دوربین مدارس بسته مجهز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات تقلب در امتحان چیست؟/از صفر شدن نمره تا جزای نقدی و زندانی شدن

مجازات تقلب در امتحان چیست؟/از صفر شدن نمره تا جزای نقدی و زندانی شدن