مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-28سياسي

«دوشنبه» میزبان دومین همایش بین المللی آب برای توسعه پایدار


دومین همایش بین المللی «آب برای توسعه پایدار 2018-2028» به میزبانی دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در محل وزارت امور خارجه تاجیکستان نشست خبری به مناسبت دومین همایش بین المللی آب برای توسعه پایدار 2018-2028 برگزار شد.

این همایش تحت عنوان اقدامات تشویقی و مشارکت در زمینه منابع آبی در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و جهانی در 6-9 ژوئن (16-19 خرداد) سال جاری در دوشنبه دایر می شود.

در این نشست که نمایندگان سفارتخانه های خارجی، سازمان ها و موسسات مالی بین المللی و منطقه ای و همچنین رسانه های داخلی و خارجی حضور داشتند، سلطان رحیم زاده مسئول دبیرخانه همایش در مورد برنامه های آن گزارش داد.

وی گفت: دومین همایش بین المللی سطح عالی آب برای توسعه پایدار 2018-2028 به ابتکار دولت تاجیکستان و با حمایت و همکاری سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین المللی و منطقه ای برگزار خواهد شد.

این مقام تاجیک در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: دومین همایش دوشنبه نسبت به چگونگی اقدامات کشورها، سازمان ملل متحد و نهادهای وابسته به آن، سایر سازمان های بین المللی و منطقه ای، موسسات مالی بین المللی و منطقه ای، بخش خصوصی، جامعه مدنی، موسسات مطالعاتی، مقامات و جوامع محلی و سایر ذینفعان در جهت اقدامات تشویقی و مشارکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان دومین همایش بین المللی آب برای توسعه پایدار

«دوشنبه» میزبان دومین همایش بین المللی آب برای توسعه پایدار