مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:222022-05-28بين الملل

آنتونوف: امیدوارم آمریکایی ها سر عقل بیایند


سفیر روسیه در ایالات متحده اعلام کرد که مسئله ارسال تسلیحات سامانه های موشکی و راکتی به اوکراین مملو از پیامدهای غیرقابل پیش بینی برای امنیت جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که کشورش امیدوار است که آمریکا در موضوع عرضه ادعایی تسلیحات موشکی دوربرد به اوکراین سر عقل بیاید.

طبق اعلام رسانه های آمریکایی، دولت این کشور ممکن است سامانه پرتاب چندگانه موشک موسوم به هیمارس (MLRS HIMARS) و همچنین سامانه پرتاب چندگانه راکت ام-270 (M270 MLRS) را به کی یف منتقل کند که به راکت های هدایت شونده ام-31 (M31 GMLRS) مجهز خواهند شد.

آنتونوف با اشاره به اینکه چنین اطلاعاتی باید به دقت بررسی شود، در پیامی در این رابطه نوشت: در حال حاضر، ما از بیانیه جان کربی نماینده رسمی پنتاگون شروع می کنیم مبنی بر اینکه تصمیم نهایی در مورد این موضوع گرفته نشده است.

ما امیدواریم که عقل سلیم پیروز شود و واشنگتن چنین اقدام تحریک آمیزی را انجام ندهد.

وی خاطرنشان کرد که از طریق کانال های دیپلماتیک مختلف بارها به واشنگتن درباره عواقب ارسال بی رویه سلاح به اوکراین به ویژه تسلیحاتی که که خطر افزایش تنش ها را در پی دارند، هشدار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتونوف: امیدوارم آمریکایی ها سر عقل بیایند

آنتونوف: امیدوارم آمریکایی ها سر عقل بیایند