مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:172022-05-28سياسي

نخستین جرقه انحراف از مسیرنمایندگی


رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در دیدار گرم و صمیمانه با نمایندگان مجلس یازدهم به مناسبت دومین سالگرد تشکیل آن، رهنمود های بسیار مهمی را برشمردند که می توان آنرا منشور مجلس انقلابی تراز نظام اسلامی نامید.

- خبرگزاری فارس، یادداشت ـ ابراهیم کارخانه ای: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در دیدار گرم و صمیمانه با نمایندگان مجلس یازدهم به مناسبت دومین سالگرد تشکیل آن، رهنمود های بسیار مهمی را برشمردند که می توان آنرا منشور مجلس انقلابی تراز نظام اسلامی نامید.

در همین رابطه در ذیل به ده ویژگی یک نماینده انقلابی و در ادامه به ده توصیه در عرصه قانون گذاری از نگاه ژرف رهبری که چراغ راه مجلس انقلابی است اشاره می گردد: 1- ساده زیستی بنحوی که در قبل و بعد از دوره نمایندگی تفاوتی مشاهده نشود.

ورود نماینده به عرصه تجمل گرایی واعیان نشینی اولین جرقه انحراف نماینده از مسیر انقلابی گری است.

یک نماینده انقلابی هرگز گوهر اعتماد مردم را با زخارف موقت و زود گذر دنیا معامله نخواهد کرد و در این راه نیز از ورود خانواده خود به عرصه تجمل گرایی غفلت نخواهد ورزید.

کم نبوده اند کسانی که فرزندان آن ها غرق در اشرافی گری مسیری انحرافی را پیموده اند و موجبات بدبینی و ضربه به نظام اسلامی را فراهم نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جرقه انحراف از مسیرنمایندگی

نخستین جرقه انحراف از مسیرنمایندگی