مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 06:272022-05-28بين الملل

جزییات موشک باران سرزمین های اشغالی


یک فرمانده ارشد گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس جمعه شب فاش کرد که آخرین حمله گروه های مقاومت که رژیم صهیونیستی را مجبور به توقف جنگ شمشیر قدس کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد السنوار در گفت وگو با یکی از برنامه های شبکه الجزیره قطر گفت: این حمله شامل 14 شهر و شهرک نشین از جمله حیفا، تل آویو، دیمونا و ایلات می شد.

وی گفت: هنگامی که به رژیم اشغالگر هشدار می دهیم، هر حرف و کلمه ای بار معنایی دارد و در میدان واقعیت به صورت عملی انجام خواهد شد.

السنوار اضافه کرد: ما بر مواضع درد اشغالگردان و نحوه فشار بر آن مطلع هستیم و معادلات مهمی را تثبیت کرده ایم.

این مقام ارشد گردان های القسام با بیان این که در آغاز جنگ سیف القدس (شمشیر قدس) برای مجبور کردن صهیونیست ها به تبادل اسرا، تلاش کردیم نظامیان آنها را اسیر کنیم خاطرنشان کرد: اما با حمله به تل آویو سیلی بزرگتری به اشغالگران وارد کردیم و هیبت مرکز ظلم و قبله سازشکاران را در هم شکستیم.

وی اضافه کرد: دستگاه اطلاعاتی القسام توانست خیلی زود به طرح نیرنگی نفوذ کرد که اسراییل برای یکسره کردن جنگ شمشیر قدس روی آن حساب باز کرده بود.

السنوار افزود: این طرح اسراییل با اعلام ورود غیر واقعی زمینی ارتش اسراییل به نوار غزه استوار بود و با هدف حمله به تونل های حماس و کشتن صدها غیرنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات موشک باران سرزمین های اشغالی

جزییات موشک باران سرزمین های اشغالی