مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 23:072022-05-27اقتصادي

کاهش تعداد دامنه های فارسی


پسوند های مجاز و معتبر در واقع پسوند هایی هستند که توسط کمیته مخصوص تأیید و تصویب پسوند ها یعنی آیکن (ICANN) تأیید شده باشند.

نمونه های پسوند های متداول com، - پسوند های مجاز و معتبر در واقع پسوند هایی هستند که توسط کمیته مخصوص تأیید و تصویب پسوند ها یعنی آیکن (ICANN) تأیید شده باشند.

نمونه های پسوند های متداول com، org و ir هستند و انتخاب نام دامنه مناسب و ساده بسیار مهم بوده و همچنین در رتبه بندی (Ranking) نتایج جست وجوی گوگل نیز تأثیرگذار است.

از ابتدای ثبت دامنه های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون و 479 هزار و 345 دامنه ثبت شده که از میان آنها، پسوند ir با یک میلیون و 471 هزار دامنه فعال در صدر قرار دارد، اما این آمار در مقایسه با فروردین ماه کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دامین یا دامنه (Domain) نامی است که وب سایت از طریق آن قابل دستیابی بوده و به طور کلی از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده است.

نام دامنه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت شما بوده و آن را به دلخواه خود انتخاب می کنید.

پسوندهای مجاز و معتبر در واقع پسوندهایی هستند که توسط کمیته مخصوص تأیید و تصویب پسوندها یعنی آیکن (ICANN) تأیید شده باشند.

نمونه های پسوندهای متداول com، org و ir هستند و انتخاب نام دامنه مناسب و ساده بسیار مهم بوده و همچنین در رتبه بندی (Ranking) نتایج جست وجوی گوگل نیز تأثیرگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد دامنه های فارسی

کاهش تعداد دامنه های فارسی