مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-27اقتصادي

400 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان نیازمند بازسازی فوری است


مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی شبکه فاضلاب آبفای استان اصفهان گفت: 400 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان در حالت خوردگی شدید و فرسودگی قرار دارد و برای بازسازی به بودجه ای بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، سعید شمسایی مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی شبکه فاضلاب آبفای استان اصفهان در نشست هم اندیشی بررسی، علل و ارائه راهکار در خصوص فرونشست زمین و مشکل آب در استان اصفهان که به میزبانی مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد اظهار داشت: طول کل شبکه فاضلاب شهر اصفهان 3 هزار و 900 کیلومتر است که 77 درصد از آن از جنس بتون، 21 درصد پلی اتیلن و 8 درصد دیگر از سایر جنس ها است.

وی با اشاره به این که شبکه فاضلاب شهر اصفهان قدمتی 55 ساله دارد، خاطرنشان کرد: 400 کیلومتر از این شبکه در حالت خوردگی شدید و فرسودگی قرار دارد که نیازمند بازسازی فوری است.

شمسایی گفت: بررسی و اصلاح شبکه فاصلاب شهر اصفهان از 6 سال گذشته آغاز شده و به طور میانگین سالانه 10 کیلومتر از آن مورد بازسازی قرار گرفته است.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی شبکه فاضلاب آبفای استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که در شبکه های فاضلاب عوامل شیمیایی، بیولوژیکی و فیزیکی در تخریب لوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان نیازمند بازسازی فوری است

400 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان نیازمند بازسازی فوری است