مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-27سياسي

حجت الاسلام صالحی با خانواده شهید «صیاد خدایی» دیدار کرد


رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در منزل شهید صیاد خدایی، مراتب سلام و تبریک و تسلیت رییس جمهور به خانواده این شهید گرانقدر را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری عصر امروز جمعه 6 خرداد جهت ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت رییس محترم جمهور و هیئت دولت در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافت.

وی در این دیدار صمیمی خطاب به همسر، فرزندان و برادر شهید گفت: با پیوستن این شهید به خیل شهیدان، مسیر انقلاب و ارزش ها باشکوه تر، مقتدرتر و مستحکم تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد و نسل نو انقلاب در رکاب رهبری معظم با الهام از این شهدای عزیز آنگونه که در اجتماع عظیم دیروز نسل جوان ونوجوان در وزرشگاه آزادی و همچنین تشییع باشکوه شهید صیاد خدایی ثابت کردند با الگو از صبوری و ایثار شما خانواده معزز شهدا، همچنان پای ارزش ها وانقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام صالحی خطاب به عاملان و آمران این ترور اظهار داشت: ضعف و استیصال دشمنان ملت ایران در نبرد رو در رو با جبهه مقاومت وعصبانیت از همراهی مردم بانظام ودولت انقلابی، کوردلان را بر آن داشته تا خوی درندگی و ذلت خود را نشان دهند و دستشان به خون پاک یکی دیگر از فرزندان انقلاب آلوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام صالحی با خانواده شهید «صیاد خدایی» دیدار کرد

حجت الاسلام صالحی با خانواده شهید «صیاد خدایی» دیدار کرد