مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-27بين الملل

مقصرنمایی روسیه در مسئله بحران غذا بی اساس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز جمعه در تماس تلفنی با کارل نهامر صدراعظم اتریش گفت، مقصرنمایی روسیه در مسئله کمبود غلات، - رییس جمهور روسیه در تماس تلفنی با صدراعظم اتریش مقصرنمایی مسکو در مسئله بحران جهانی غذا را رد کرد و بر پایبندی روسیه به تعهداتش در زمینه تأمین گاز طبیعی نیز تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز جمعه در تماس تلفنی با کارل نهامر صدراعظم اتریش گفت، مقصرنمایی روسیه در مسئله کمبود غلات، ادعایی بی اساس است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه ، کاخ کرملین درباره این تماس تلفنی گفت: ولادیمیر پوتین تأکید کرد که تلاش های برای مسئول نشان دادن روسیه در قبال مشکلات پیش آمده برای تأمین محصولات کشاورزی در بازار های جهانی، بی اساس هستند .

در بیانیه کرملین آمده است: توضیحات کاملی درباره علل واقعی این مشکلات ارائه شد که شامل تحریم های ضد روسی توسط آمریکا و اتحادیه اروپا و چند عامل دیگر است .

به نوشته خبرگزاری رویترز ، پوتین همچنین در تماس با نهامر، اوکراین را به خرابکاری در مذاکرات دوجانبه درباره درگیری میان دو طرف متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصرنمایی روسیه در مسئله بحران غذا بی اساس است

مقصرنمایی روسیه در مسئله بحران غذا بی اساس است